Social Selling

Verkoop niet als je wilt verkopen! Social Selling is zaken doen anno nu. Social Selling vindt plaats op LinkedIn. Samen met jou kijken we wie jouw droomdoelgroep is. Deze gaan we namelijk in jouw netwerk brengen, zodat jij en deze relevante professionals elkaar gaan leren kennen.

Wanneer we weten wie jouw droomklanten zijn, kunnen we middels slimme filters een lijst met voor jou relevante professionals opstellen. Deze lijst stellen we op aan de hand van jouw eisen en mogelijke kansen. We filteren bijvoorbeeld op functietitels, bedrijfsnamen, branches, plaatsen, bedrijfsgrootte en andere relevante targets. Alles om zo dicht mogelijk bij jouw ideale klant te komen.

Vervolgens gaan we deze professionals stuk voor stuk in jouw netwerk uitnodigen. Dat doen we op een persoonlijke manier, die past bij jouw tone of voice en afgestemd is op de betreffende professional. Door deze kwalitatieve manier van benaderen zorgen we voor een hoge acceptatiegraad (gemiddeld 40%).

40%

accepteert persoonlijke uitnodigingen

Maandelijks komen er nieuwe, relevante professionals in je netwerk. We houden natuurlijk bij wie zich aansluit in jouw netwerk, maar dat is niet alles. We houden met slimme tools ook bij wie interactie met je aan gaat. Op basis daarvan weet je welke professionals je interessant vinden. Terwijl je je netwerk opwarmt, heb je overzicht en dit helpt je bij het realiseren van saleskansen bij professionals die actief zijn bij voor jou relevante organisaties.

Om zeker te zijn van interactie, is het natuurlijk essentieel om content te delen die voor jouw doelgroep relevant is. Daarom realiseren we kwalititatieve en creatieve social content.

Social Selling draagt bij aan het vergroten en versterken van je professionele netwerk en zorgt op langere termijn voor interessante nieuwe afspraken, precies in je doelgroep.