Blog Berichten
![https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2023/03/zodoende-aspect-ratio-2-1.jpg](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.zodoende.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F03%2Fzodoende-aspect-ratio-2-1.jpg&w=3840&q=75)
LinkedIn retargetting: manieren om jouw doelgroep opnieuw te bereiken.
![https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/12/numbersgame-aspect-ratio-2-1-1.jpg](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.zodoende.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F12%2Fnumbersgame-aspect-ratio-2-1-1.jpg&w=3840&q=75)
Nee. Goede sales is geen numbersgame.
![https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/10/zodoende-abm-roi-aspect-ratio-2-1.jpg](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.zodoende.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F10%2Fzodoende-abm-roi-aspect-ratio-2-1.jpg&w=3840&q=75)
Drie argumenten om nu te starten met Account Based Marketing.
![https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/09/strategieklok-aspect-ratio-2-1.jpg](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.zodoende.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fstrategieklok-aspect-ratio-2-1.jpg&w=3840&q=75)
Ben jij de Aldi of de Albert Heijn? Zo bepaal je jouw positionering.
![https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/08/ICP-formuleren-aspect-ratio-2-1.jpg](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.zodoende.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F08%2FICP-formuleren-aspect-ratio-2-1.jpg&w=3840&q=75)
ICP definiëren: essentieel binnen een Account Based Marketing aanpak.
![https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/08/data-abm-aanpak-aspect-ratio-2-1.jpg](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.zodoende.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F08%2Fdata-abm-aanpak-aspect-ratio-2-1.jpg&w=3840&q=75)
Relevante accountdata verzamelen en twee tactieken die je nog niet gebruikt.
![https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/08/ABM-contentstrategie-aspect-ratio-2-1.jpg](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.zodoende.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F08%2FABM-contentstrategie-aspect-ratio-2-1.jpg&w=3840&q=75)
Wat is goede content binnen een ABM aanpak?
![https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/07/strategie-aspect-ratio-2-1.jpg](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.zodoende.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F07%2Fstrategie-aspect-ratio-2-1.jpg&w=3840&q=75)
De urgentie van een reason to follow binnen een ABM aanpak.
![https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/07/zodoende-abm-roi-aspect-ratio-2-1.jpg](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.zodoende.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F07%2Fzodoende-abm-roi-aspect-ratio-2-1.jpg&w=3840&q=75)
Waarom Account Based Marketing een hogere ROI heeft dan traditionele marketing.
![https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/07/control-marketing-manager-aspect-ratio-2-1.jpg](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.zodoende.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F07%2Fcontrol-marketing-manager-aspect-ratio-2-1.jpg&w=3840&q=75)
5 tips om in control te zijn